close

送給幸福但卻希望世界某處能夠有更了解自己的人....



I'm just a little person
One person in a sea
Of many little people
Who are not aware of me

I do my little job
And live my little life
Eat my little meals
Miss my little kid and wife

And somewhere, maybe someday
Maybe somewhere far away
I'll find a second little person
Who will look at me and say

"I know you
You're the one I've waited for
Let's have some fun."

Life is precious every minute
And more precious with you in it
So let's have some fun

We'll take a road trip way out west
You're the one I like the best
I'm glad I've found you
Like hangin' 'round you
You're the one I like the best

Somewhere, maybe someday
Maybe somewhere far away
Somewhere, maybe someday
Maybe somewhere far away
Somewhere, maybe someday
Maybe somewhere far away
I'll meet a second little person 
And we'll go out and play


小人物

我只是個小人物
茫茫人海中
沒人在意的
一個人

我有微不足道的工作
過著微不足道的生活
吃著微不足道的食物
想念著我小小的妻兒

然後某天,也許在某個地方
某個很遠很遠的地方
我會找到第二個小人物
他會看著我說

「我知道你
你就是我一直等著的那個人
我們開心地玩吧。」

生命每分鐘都如此珍貴
如果有你便更加珍貴
所以我們就開心地玩吧

我們會開車往西邊旅行
你是我最喜歡的人
我好開心能夠找到你
我好喜歡待在你身邊
你是我最喜歡的人

某天,也許在某個地方
某個很遠很遠的地方
某天,也許在某個地方
某個很遠很遠的地方
某天,也許在某個地方
某個很遠很遠的地方
我會找到第二個小人物
然後我們會一起出去玩

arrow
arrow
    全站熱搜

    Ryan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()